Thursday, September 2, 2010

im counting the days.... :)

hemmm... rasa macam awal je lagi... tapi tup tup lagi 37 days utnuk aku bergelar isteri seseorang. what more yang tak selesai lagi.. semua dah selesai, hantaran (siap), kad invitation (siap), gifts (siap), wedding planner (deal), decoration for hall (dah deal), baju (raya ni nak gi ukur) huhuhu... mesti cina tu terkejut.. org nak kenduri makin kurus.. aku huhuhu.... entah lah .. dah cuba diet.. tapi tak leh kurus pun... tapi tak pe... nanti2 lah diet.. heheh... cuma satu je... belum selesai.... borang nikah tak hantar lagi... kalu semua benda selesai pun tak hantar borang mcm mana nak kawin... huhuh... masalahnya aku kena tunggu syauqy hantar broang dia di Penang dulu baru aku boleh submit borang aku kat jitra,.... hemm..... nak hantar borang kat penang tu punyalah banyak soalan nak kena interview.... hopefully lepas raya ni selesai lah semua.... harap2 semua berjalan dengan lancar... hati berdebar-debar tapi suka... hehehe..... nanti sambung lagi k.... daaa..

No comments:

Post a Comment