Monday, October 26, 2009

MY ENGAGEMNET DAY





24.10.2009..... majlis pertunangan aku dengan Syauqy selamat dijalankan dengan penuh kemeriahan.... walaupun ada yang agak mengecewakan... but itu hal enteng.... lupakan ja..... hal apa? biarlah rahsia..... hehehe...

jam 1:00 petang... rombongan pihak lelaki samapi..... tak sampai pun 30 minit aku dah pun sah bergelar tunangan orang... hehehe.. perasaan? entah lah.... rasa sama ja... mula-mula tu berdebar gak.... tapi bila semua dah selesai... alhamdullillah...... tuhan mendengar doa dan melihat angan-angan aku selama ini...... thank you ALLAH....

dalah tempoh bertunang ni, kena lah aku banyak bersabar dengan bermacam dugaan..... hehehe.... so far alhamdullillah.... aku kuat untuk semua itu...... :) insyaallah......

kepada semua family members yang banyak tolong dalam melaksanakan majlis aku ni.... terima kasih diucapkan..... aku sayang kamu semua..... to all my friends yang datang.... tq so much.....

so below are some nice picture during my day..... take a look at it.... enjoy....

No comments:

Post a Comment