Thursday, September 3, 2009

Meeting Sempena Lawatan Y.B. Menteri KPT ke UniMAP

Sempena lawatan kerja Y.B. Menteri KPT ke UniMAP ni aku antara orang yang agak sibuk lah jugak.... walaupun tugas aku ni kecil tapi kalu tak dak aku semua org tak dak semagat nak buat kerja....... nak tau tugas aku apa?..... hehehe... aku kena siapkan makanan je...... tapi susah tau kerja tu... bab aku nak serve ketua jabatan semuanya..... kalu silap menu ada yang tak puas hati tak best lah kan.... aku kalu nak buat biar yang best...... hehehe....

Malam ni meeting lagi.... kali ni yang ke-4...... nanti ada lagi yang ke ke-5 sebelum menteri KPT menjejakkan kaki ke bumi UniMAP ni.... :) mintak-mintak lah Dato' NC cakap buat sebelah siang.. senang kerja aku tak yah siapkan makanan.......hehehe..... tapi kalu malam pun aku tak kisah... bab aku happy bila tengok bos aku and semua orang happy..... k lah.... depa tengah meeting...... aku nak keluar g makan jap dengan syauqy.... nanti aku datang lagi setelah meeting selesai..... daaaa........

No comments:

Post a Comment